Public Speaking Workshop
Public Speaking Workshop
Get ready to conquer your fear and master the art of speaking in public at our in-person Training Public Speaking event!
Get ready to conquer your fear and master the art of speaking in public at our in-person Training Public Speaking event!
Met trots presenteren wij (ZVVT) een aantal basiscursussen voor (startende) ondernemers en (ervaren) marketeers waaronder Digital Marketing, Data Analytics, Cybersecurity awareness en E-commerce en Online Business Strategie. Ben je erbij? Voor alle info kijk op onze website: https://zvvt.nl/events/ Wat ga je leren? Leren over de basisprincipes van cyberbeveiliging om bedrijfsgegevens en klantgegevens te beschermen. Leren over cybersecurity-bedreigingen en hoe te voorkomen dat hackers gegevens hacken. Datum: Vrijdag 15 maart 2024 Locatie: Online Tijd: Vanaf 18:00 - 20:30 Informatie en registratie: Mailen naar eventmanagement@zvvt.nl Voor ZVVT members: 50% korting, Euro 12,50 Voor Non-members: Euro 25,- De trainer is Refolino Lagadeau. Refolino is een ervaren IT-professional gevestigd in Paramaribo, Suriname, met een solide achtergrond in systeem- en netwerkbeheer en IT-beveiliging. Door zijn uitgebreide ervaring heeft hij een brede kennis ontwikkeld in het beheer en de bescherming van zowel fysieke als digitale infrastructuren. Zijn toewijding aan voortdurende professionele ontwikkeling blijkt uit zijn uitgebreide lijst van internationale certificeringen, waaronder Certified Information Security Manager (CISM), Certified in Risk Information Control (CRISC), en Certified Security Operations Practitioner. Deze certificeringen, samen met andere internationale, lokale en bedrijfsspecifieke trainingen, hebben hem een solide basis gegeven in cybersecurity. Wat hem onderscheidt, is niet alleen zijn technische bekwaamheid, maar ook zijn leiderschapskwaliteiten en ambitie om door te groeien naar de rol van IT-Security officer. Zijn vermogen om effectief te plannen, samen te werken en oplossingsgericht te denken, maken hem een waardevolle aanwinst voor elk team dat zich richt op het waarborgen van de veiligheid van digitale systemen en gegevens. Naast zijn professionele toewijding geniet hij van diverse interesses, waaronder fotografie, het lezen van boeken en meditatie. Momenteel rond hij twee boeken af, namelijk \"Can\'t Hurt Me\" van David Goggins en \"The Psychology Of Money\" van Morgan Houssel, en staat hij op het punt om te beginnen aan \"The Art of War\" van Sun Tzu. Deze activiteiten helpen hem om balans te vinden tussen zijn werk en persoonlijk leven, terwijl hij streeft naar excellentie in zijn vakgebied. Met vastberadenheid en visie streeft hij naar voortdurende groei en succes als IT-beveiligingsexpert, met als uiteindelijk doel een vooraanstaande rol te vervullen in de steeds veranderende wereld van cybersecurity.
Met trots presenteren wij (ZVVT) een aantal basiscursussen voor (startende) ondernemers en (ervaren) marketeers waaronder Digital Marketing, Data Analytics, Cybersecurity awareness en E-commerce en Online Business Strategie. Ben je erbij? Voor alle info kijk op onze website: https://zvvt.nl/events/ Wat ga je leren in de cursus Digital Marketing? In deze cursus ontdek je de fundamenten van digitale marketing. Leer de basisprincipes van digital marketing, doelgroep targeten, klantreizen maken, content creëren en meten. Deze cursus is voor beginners en ervaren marketeers en ondernemers. Datum: Vrijdag 22 maart 2024 Locatie: Online Tijd: Vanaf 18:00 - 20:30 Informatie en registratie: Mailen naar eventmanagement@zvvt.nl Voor ZVVT members: 50% korting, Euro 12,50 Voor Non-members: Euro 25,- Er zijn 4 modules in deze cursus: Module 1: Foundation digital marketing - Wat is digitale marketing? - Hoe werkt digitale marketing? - Digitale marketing versus e-commerce? - Onderwerpen binnen digitale marketing Module 2: Doelgroepbepaling en customer journey mapping - Hoe identificeer je je doelgroep? - Persona-ontwikkeling - Gebruik van communicatiemiddelen - Wat zijn touchpoints? - Hoe maak je een Customer Journey Map? Module 3: Marketing funnel en content creatie - Wat is een funnel? - Het AIDA model - Case study: Marketing funnel voorbeeld - Effectieve contenttypes - Best practices voor advertentieteksten en advertentievisuals. Module 4: Targetten en meten - Doelgroep targeting op verschillende kanalen - Retargeting en remarketing - KPI\'s: Belangrijke en veelvoorkomende meetwaarden die u als digitale marketeer moet meten - Betaalde advertenties - Marketinganalysetools - Continue optimalisatie De trainster is Nene Merit Aguzien. Nene is sinds 2011 actief op het gebied van marketing in al zijn facetten. Van bloggen, online marketing en PR tot data-analyse, UI/UX design en marktonderzoek. Zij omarmt graag nieuwe uitdagingen. Nene heeft opdrachten uitgevoerd voor diverse klanten, waaronder de Europese Unie, Aliexpress UK, Clarks, The Social Hub (hotels), Sacha Cosmetics en het toerismebureau van Ghana. Nene is de eigenaar van The Wave (https://thewve.com/), een creatieve agency in behavourial analytics Momenteel leid zij een interdisciplinair creatief bureau dat zich toelegt op het creëren van emotionele betrokkenheid tussen merken en consumenten door gebruik te maken van gedragsinzichten en engagement marketing. Zij streeft ernaar de toekomst van marketing vorm te geven. Of het nu gaat om het bedenken van creatieve campagnes, het analyseren van gegevens voor strategische inzichten of het opbouwen van sterke klantrelaties, zij is altijd bereid haar kennis te delen en anderen te inspireren.
Met trots presenteren wij (ZVVT) een aantal basiscursussen voor (startende) ondernemers en (ervaren) marketeers waaronder Digital Marketing, Data Analytics, Cybersecurity awareness en E-commerce en Online Business Strategie. Ben je erbij? Voor alle info kijk op onze website: https://zvvt.nl/events/ Wat ga je leren in de cursus Data Analytics? In deze interactieve cursus zul je de sleutelbegrippen van data-analyse verkennen en ontdekken hoe je ze kunt toepassen om je marketingstrategieën te versterken. We zullen elke stap doorlopen, van het verzamelen en opslaan van data tot het analyseren, visualiseren en begrijpen van inzichten, om je te helpen je marketingdoelen te bereiken. Deze cursus is voor beginners en ervaren marketeers en ondernemers. Datum: Vrijdag 29 maart 2024 Locatie: Online Tijd: Vanaf 18:00 - 20:30 Informatie en registratie: Mailen naar eventmanagement@zvvt.nl Voor ZVVT members: 50% korting, Euro 12,50 Voor Non-members: Euro 25,- Er zijn 5 modules in deze cursus: Module 1: Inleiding tot data-analyse in marketing - Wat is data? - Definitie van data-analyse - Belang van data-analyse in marketing - Typen data-analyse - Toelichting data analytics lifecycle Module 2: Data verzameling en opslag - Probleemstelling identificeren - Verschillende bronnen van marketinggegevens (website-analyse, sociale media, e-mailmarketing, Facebook pixel enz.) - Hoe verzamel je gegevens correct? - Soorten data verzameling - Data opslagopties Module 3: Data kwaliteit en reiniging - Wat is data kwaliteit? - Waarom schoonmaken? - Data organiseren en structureren Module 4: Data analyseren en visualiseren - Soorten inzichten - Marketing metrics - Analysetools - Visualisatie van gegevens Module 5: Data-ethiek, privacy en toekomstige trends - Ethiek bij het gebruik van marketinggegevens - Compliance met privacywetten en -regelgeving - Opkomende technologieën en toekomstige trends in data-analyse voor marketing De trainster is Nene Merit Aguzien. Nene is sinds 2011 actief op het gebied van marketing in al zijn facetten. Van bloggen, online marketing en PR tot data-analyse, UI/UX design en marktonderzoek. Zij omarmt graag nieuwe uitdagingen. Nene heeft opdrachten uitgevoerd voor diverse klanten, waaronder de Europese Unie, Aliexpress UK, Clarks, The Social Hub (hotels), Sacha Cosmetics en het toerismebureau van Ghana. Nene is de eigenaar van The Wave (https://thewve.com/), een creatieve agency in behavourial analytics. Momenteel leid zij een interdisciplinair creatief bureau dat zich toelegt op het creëren van emotionele betrokkenheid tussen merken en consumenten door gebruik te maken van gedragsinzichten en engagement marketing. Zij streeft ernaar de toekomst van marketing vorm te geven. Of het nu gaat om het bedenken van creatieve campagnes, het analyseren van gegevens voor strategische inzichten of het opbouwen van sterke klantrelaties, zij is altijd bereid haar kennis te delen en anderen te inspireren.