- This event has passed.
Cursus Digital Marketing (in Dutch)
March 22 @ 6:00 pm - 8:30 pm
Met trots presenteren wij (ZVVT) een aantal basiscursussen voor (startende) ondernemers en (ervaren) marketeers waaronder Digital Marketing, Data Analytics, Cybersecurity awareness en E-commerce en Online Business Strategie. Ben je erbij? Voor alle info kijk op onze website: https://zvvt.nl/events/
Wat ga je leren in de cursus Digital Marketing?
In deze cursus ontdek je de fundamenten van digitale marketing. Leer de basisprincipes van digital marketing, doelgroep targeten, klantreizen maken, content creëren en meten. Deze cursus is voor beginners en ervaren marketeers en ondernemers.
Datum: Vrijdag 22 maart 2024
Locatie: Online
Tijd: Vanaf 18:00 – 20:30
Informatie en registratie: Mailen naar eventmanagement@zvvt.nl
Voor ZVVT members: 50% korting, Euro 12,50
Voor Non-members: Euro 25,-
Er zijn 4 modules in deze cursus:
- Module 1: Foundation digital marketing
– Wat is digitale marketing?
– Hoe werkt digitale marketing?
– Digitale marketing versus e-commerce?
– Onderwerpen binnen digitale marketing - Module 2: Doelgroepbepaling en customer journey mapping
– Hoe identificeer je je doelgroep?
– Persona-ontwikkeling
– Gebruik van communicatiemiddelen
– Wat zijn touchpoints?
– Hoe maak je een Customer Journey Map? - Module 3: Marketing funnel en content creatie
– Wat is een funnel?
– Het AIDA model
– Case study: Marketing funnel voorbeeld
– Effectieve contenttypes
– Best practices voor advertentieteksten en advertentievisuals. - Module 4: Targetten en meten
– Doelgroep targeting op verschillende kanalen
– Retargeting en remarketing
– KPI\’s: Belangrijke en veelvoorkomende meetwaarden die u als digitale marketeer moet meten
– Betaalde advertenties
– Marketinganalysetools
– Continue optimalisatie
De trainster is Nene Merit Aguzien. Nene is sinds 2011 actief op het gebied van marketing in al zijn facetten. Van bloggen, online marketing en PR tot data-analyse, UI/UX design en marktonderzoek. Zij omarmt graag nieuwe uitdagingen. Nene heeft opdrachten uitgevoerd voor diverse klanten, waaronder de Europese Unie, Aliexpress UK, Clarks, The Social Hub (hotels), Sacha Cosmetics en het toerismebureau van Ghana. Nene is de eigenaar van The Wave (https://thewve.com/), een creatieve agency in behavourial analytics
Momenteel leid zij een interdisciplinair creatief bureau dat zich toelegt op het creëren van emotionele betrokkenheid tussen merken en consumenten door gebruik te maken van gedragsinzichten en engagement marketing. Zij streeft ernaar de toekomst van marketing vorm te geven. Of het nu gaat om het bedenken van creatieve campagnes, het analyseren van gegevens voor strategische inzichten of het opbouwen van sterke klantrelaties, zij is altijd bereid haar kennis te delen en anderen te inspireren.