De vrouwen die wij opleiden en het resultaat

Bekijk deze mooie opname waarin de vrouwen zelfverzekerd, trots en met passie voor de ICT, de afronding van de Verkenningsfase vieren en vertellen hoe ze het hebben ervaren en hoe ze verder gaan. Bekijk de volledige opname via de link in de comments. Luister, kijk en geniet!

Vrouwen enthousiasmeren voor een carriรจre in de ICT is belangrijk, maar waar vinden vrouwen een onafhankelijk, kwalitatief en toegankelijke (om)scholingsprogramma? Bij ons. Het ICT-carriรจreprogramm heeft Marianne Dorder – Servet in 2022 ontwikkeld, op basis van haar bijna 20 jaar ervaring. Het ICT-carriรจreprogramma is een om- en bijscholingsprogramma die deelnemers (ja, ook mannen) vanaf 2022 met succes volgen. Inmiddels hebben 55 deelnemers deelgenomen aan diverse fases van het ICT-carriรจreprogramma. Dit betaald door ons, werkgevers, instanties en de deelnemers zelf.

๐Œ๐ž๐ญ ๐๐ข๐ญ ๐ˆ๐‚๐“-๐œ๐š๐ซ๐ซ๐ขรจ๐ซ๐ž๐ฉ๐ซ๐จ๐ ๐ซ๐š๐ฆ๐ฆ๐š ๐ก๐ž๐›๐›๐ž๐ง ๐ฐ๐ข๐ฃ ๐๐ž ๐ฏ๐จ๐ฅ๐ ๐ž๐ง๐๐ž ๐ซ๐ž๐ฌ๐ฎ๐ฅ๐ญ๐š๐ญ๐ž๐ง ๐›๐ž๐ซ๐ž๐ข๐ค๐ญ. ๐ƒ๐š๐ญ ๐ฏ๐ซ๐จ๐ฎ๐ฐ๐ž๐ง:
1. Hun herintrede konden maken in de ICT.
2. Zich konden oriรซnteren op een ICT-functie.
3. Hun ICT en digitale vaardigheden konden (door) ontwikkelen.
4. Konden starten of groeien in de ICT.
5. Konden starten in een niet-ICT functie, gebruikmakend van alles wat ze hebben geleerd.
6. Met zelfvertrouwen hun baan, waar ze ongelukkig in waren, konden opzeggen en beginnen aan een nieuwe carriรจre.
7. Kansen hebben gekregen en benut omdat ze toegang hebben gekregen tot het ZVVT ICT – en zakelijk netwerk.
8. ZVVT als opstap en referentie konden gebruiken bij instanties, werkgevers en anderen voor nieuwe mogelijkheden.
9. en meer…….

Bekijk de volledige opname via de link in de comments. Enjoy! Heb je vragen? Maak contact: info@zvvt.nl.

๐Ÿ‘‰If you like this post, please share. ๐Ÿš€

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *